Днес, 17 февруари 2015 г. Министърът на туризма Николина Ангелкова проведе среща с представители на туристическия бизнес и всички институции, които имат отношение към това. Срещата се състоя в заседателната зала на ОбА-Берковица и на нея присъстваха народният представител Десислава Атанасова, областният управител Ивайло Петров и зам.-областният Нина Петкова, ръководството на Община Берковица и общински съветници. Кметът Димитранка Каменова поздрави гостите с добре дошли и накратко представи работата на Община Берковица в областта на туризма и като цяло. Г-жа Каменова изрази задоволството си от посещението на министър на туризма и срещата с представители на туристическия бизнес.
В резюмето си Министър Ангелкова каза , че промените в Закона за туризма са във финална права, както и че са изготвени и приети две наредби в сектор туризъм. Министерството работи по създаване на единен онлайн регистър на туристическите обекти и атракции на всичките 264 общини и неговото интегриране в ЕСТИ. Тя подчерта, че основната цел в работата е превръщането на туризма в индустрия. Николина Ангелкова пожела да чуе проблемите и въпросите от местния туристически бизнес. Стана ясно, че за Северозападна България трябва да има приоритети т.е комплексни мерки на всички министерства за развитието на туристическата индустрия в тази част на страната. Министър Ангелкова обеща да уведоми на Министерски съвет колегите си от другите министерства и съдействие на ръководството на Община Берковица за изграждането на минералния водопровод, зона Ком и Калето. Тя допълни още, че са се фокусирали да работят съвместно с общините, че има концепция за туристическо райониране и ясно определени туристически продукти, както и облекчаване тежестта на бизнеса по отношение на категоризацията т.е изработване на нова наредба. На въпроси на присъстващите отговори и народния представител Десислава Атанасова, която каза, че се търсят мерки, цели и стратегии за привличане на инвестиции в Северозападна България, но за да стане това е необходимо да има добра инфраструктура и комуникации и не на последно място са туризма, чистата околна среда и земеделието.