Актуални Новини

„НЕ“ НА ПРОЯВАТА НА НАСИЛИЕ В УЧИЛИЩЕ

DSC02944LOGOВ изпълнение на проект „Превенция и образование – сътрудничество между местните власти и полицията, насочено към училищата и образователните институции”, Договор № LLP-2013-COM-RP-04 по Регионални партньорства на Секторна програма „Коменски” на Програмата „Учене през целия живот” на 25 февруари 2015 г. учениците от Трето ОУ „Иван Вазов“ отбелязаха за трета поредна година „Денят на розовата фланелка“.

DSC02937Той се чества последната сряда на февруари и  е известен още като – Ден за борба с тормоза в училище. Много деца днес бяха облечени в розово, за да изразят своята категорична позиция „Не“ на проявата на насилие в училище. Празника беше отбелязан с много спонтанни инициативи  – стена с послания , изписани на детски ръчички „да бъдем по-добри” във фоайето на  училището.Там голямото междучасие децата пяха и танцуваха, а „феята на доброто” – малката Вили от подготвителната група правеше заклинания с вълшебния си жезъл. Много ученици бяха закичени с изработени стикери изразявайки своята съпричастност. А в следобедните часове по-големите ученици изгледаха филма „Виртуален тормоз”. DSC02943Празника беше споделен и с учениците от Гимназия „Д-р Иван Панов”, които подариха на по – малките си приятели розови моливи и розови папки с които да описват и съхраняват добрите си прояви. Учениците от Трето ОУ „Иван Вазов“ представиха на вниманието на учители, директори, полицейски служители, служители от общинска администрация, програма с песни и танци. Всички ученици заедно апелираха „НЕ НА ТОРЗМОЗА“. Инициативата бе организирана и проведена също така и в Гимназия Д-р Иван Панов, партньор по проекта. Там беше направено табло с рисунки от ученици, които през целия ден носеха розови значки във формата на фланелки.
DSC02927Този проект е финансиран
с подкрепата на Европейската комисия по Програма „Учене през целия живот”, дейност Регионални партньорства „Коменски”.
Тази публикация [съобщение] отразява само личните виждания на нейния автор и
от Комисията не може да бъде търсена отговорност за използването на съдържащата се в нея информация.