На основание чл.90, ал.1 и чл. 91 от Кодекса на труда (КТ) и Заповед №РД-15-455/14.09.17г . на Кмета на общината О Б Я В Я В А М:
Конкурс за заемане на длъжността Главен експерт „Образование“в Общинска администрация, Дирекция“Програми, проекти, туризъм и хуманитарни дейности“
І. Кратко описание на длъжността:
- Ръководи, организира, контролира и отговаря за осъществяването на държавната и общинска политика в областта на образованието.
- Ръководи, координира и организира основните ремонти и изготвянето на титулния списък;
- Организира, координира и отговаря за доставка и финансиране на учебниците и учебните помагала през учебната година, както и училищната документация;
- Следи промените в нормативните актове отнасящи се до образованието.
- Систематизира инфомацията в нормативните документи от сферата на образованието и информира директорите на учебните заведения;
- Целогодишно отговаря за безопасните условия на възпитание и обучение
- на децата;
- Участва в разработването на проекто –бюджета.
- Контролира изпълнимостта и посещаемостта на децата в детските градини и учениците в СИП и в извънкласни форми;
- Отговаря за компетентното проучване и решаване на постъпили молби, жалби, сигнали, предложения касаещи работата по образованието;
- Изготвя предложения за откриване, преобразуване и закриване на общински детски градини, училища и обслужващи звена;
- Ръководи оперативните съвещания, свързани с решаване на проблемите в образованието в общината и излиза с предложения относно тяхното решаване.
- Организира и участва в съставянето на статистически отчети по ресорната дейност.
- Прави предложения за оптимизиране на работата в образованието;
- Участва в разработването, управлението, изпълнението и отчитането на проекти с европейско финансиране.
ІІ. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
Минимална образователна степен-“бакалавър“ или“ магистър“
Специалност: Начална училищна педагогика, Педагогика;
Професионален опит- 5 година;
Умения за работа в екип;
Компютърни умения –WORD,EXCEL,WINDOWS и INTERNET и правно информационни продукти
ІІІ. Начин на провеждане на конкурса:
- Конкурсът се провежда в два етапа:
1.1. Допускане по документи;
1.2. Интервю.
- До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.
- Недопуснатите до конкурс кандидати се уведомяват писмено за съображенията за отказа.
- Допуснатите до конкурс кандидати се уведомяват писмено за датата, часа на започване и мястото за провеждане на интервюто.
- Интервюто се провежда по определен график, като кандидатите се подреждат по азбучен ред.
6.Конкурсната комисия, преди започването на интервюто, запознава кандидатите със системата за определяне на резултатите.
- Комисията оценява кандидатите по следните критерии:
7.1. Компетентност, свързана с познаване и ползване на нормативните актове 7.3. Организационна компетентност (способност за планиране и организиране на дейността и осигуряване на изпълнението на приоритетни задачи).
7.4. Комуникационна компетентност (умения да се отговаря конкретно, а не общо на въпросите; наличие на добър професионален изказ; умения за мотивиране и убеждаване)
7.5 Умения за работа в екип
ІV. Необходими документи за участие в конкурса:
- Заявление до кмета на общината за допускане до конкурс (свободна форма)
- Документ за самоличност (копие)
- Документи за завършено висше образование
- Професионална автобиография.
- Документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка и/или служебна книжка, осигурителна книжка или друг документ, удостоверяващ трудов и осигурителен стаж в чужбина (копия).
- Карта за предварителен медицински преглед (когато са изтекли повече от три месеца от последното прекратяване на трудовото/служебното правоотношение на кандидата)
- Свидетелство за съдимост в срок на валидност (копие).
- Документи за компютърна грамотност (копие).
При подаването на документите се представят и оригиналите за сравняване.
Копията от представените документи трябва да са ясни и четливи.
- Срок и място за подаване на документите:
Документите се подават в община Берковица, адрес: пл. „Йордан Радичков” № 4, Общинска администрация, партер ЦУИГ, тел. 0953/89117, в 30-дневен срок от публикуването на обявата за конкурса.
ИНЖ. МИЛЧО ДОЦОВ
Кмет на Община Берковица