Във връзка с предоставянето на механизма лична помощ от 05.08.2019г., община Берковица започва набирането на кандидати за лични асистенти.
Лицата подават следните документи:
- Заявление – декларация по образец;
- Документ за самоличност /за справка/;
- Автобиография;
- Копие от трудов договор, ако кандидатът за асистент работи или декларация, че няма сключен трудов договор;
- Декларация, че спрямо него не са налагани мерки за защита по Закона за защита от домашно насилие по отношение на ползвател на лична помощ (по преценка на кандидата);
- По преценка кандидатът за асистент може да представи копие от документ, удостоверяващ успешно преминат курс на обучение за асистент или документ, удостоверяващ наличието на подходящо образователно и/или квалификационно равнище;
- Декларация – съгласие личните данни да бъдат обработвани за нуждите на механизма лична помощ и да бъдат предоставяни на АСП и НОИ.
Механизмът лична помощ ще се предоставя на лицата с увреждане от 01.09.2019 г.
Документи се подават в Центъра за услуги и информация на гражданите – партер сградата на Общинска администрация гр.Берковица в рамките на работното време.