Обяви

ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ – БЕРКОВИЦА

О Б Я В Л Е Н И Е

 На основание Заповед на Кмета на Община Берковица РД-15-410/01.08.2012год., на основание чл.10а от Закона за държавния служител, чл.14 ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители

О Б Я В Я В А М:

КОНКУРС  ЗА  ДЛЪЖНОСТТА: СЕКРЕТАР в Община Берковица –- по служебно правоотношение, при следните условия:

1.Минимални изисквания за заемане на длъжността:

-Да отговарят на изискванията на чл.7, ал.1 от Закона за държавния служител

-Степен на образование:висше,степен: МАГИСТЪР

-Професионално направление :администрация и управление, икономист

-Професионален опит 4 четири години  или минимален ранг III младши

-Други специфични изисквания за заема на длъжността

Да притежава допълнителна квалификация, Компютърни умения –WORD,EXCEL,WINDOWS и INTERNET и правно-информационни продукти.

2.Конкурсът ще се проведе чрез решаване на тест и интервю.

3.Кандидатите да представят следните документи:

  • заявление по образец-Приложение№2 към чл.17, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители/НПКДС/;
  • декларация от лицето , че е пълнолетен български гражданин , не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността, за която кандидатства;
  • копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
  • копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител;
  •  автобиография-CV-професионална.
  • документ за самоличност при подаване на документите за проверка.

Кратко описание на длъжността:

Цел:

–          Административен мениджър на общината;

–          Основна връзка с дирекциите и отделите с цел екипност;

–          Пряко свързваща единица с кмет, зам.-кмет и общински съвет.

 

 

     -Основни задължения

Заемащият длъжността е пряко подчинен на кмета на общината. Секретарят на общината организира и отговаря за: дейността на общинската администрация, условията на работа на служителите и информационно-техническото обезпечаване на дейността им; деловодното обслужване, документооборота и общинския архив; дейността на звената по гражданска регистрация и административно обслужване; разгласяването и обнародването на актовете на общинския съвет и на кмета на общината; работата с молбите, жалбите, сигналите и предложенията на гражданите и юридическите лица; поддържането в актуално състояние на избирателните списъци в общината, организационно-техническата подготовка и провеждането на изборите и местните референдуми. Секретарят на общината изпълнява и други функции, възложени му от кмета на общината, със закон или друг нормативен акт.

5.Документите по т.3 да се подават в стая 111етаж I на Общинска администрация –Берковица в срок до 15.08.2012г.   до 17.00 часа

Кандидатите подават лично или чрез пълномощник документите за участие в конкурса.

6.Списъците с допуснатите и недопуснати кандидати, както и други съобщения се обявяват на Информационното табло на Общинска администрация-Берковица.

7.На основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител нареждам обявлението за конкурса да бъде изпратено за публикуване до вестник „Конкурент” и до регистъра по чл.61, ал.1 от ЗА.

 

ДИМИТРАНКА КАМЕНОВА

КМЕТ НА ОБЩИНА

БЕРКОВИЦА

 

 

 

 

 

 

 

Вашият коментар