Община Берковица, в качеството си на бенефициент по проект BG05M9OP001-2.019-0019 „Дневен център за деца и младежи с увреждания – гр. Берковица”, процедура BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ – КОМПОНЕНТ 1, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020г., ще осъществи подбор за длъжността Управител на „Дневен център за деца и младежи с увреждания – гр. Берковица”.
Провеждането на подбора ще премине в два етапа – подбор по документи и интервю с одобрените по документи кандидати.
Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление (по образец);
- Автобиография/ CV (по образец);
- Копие от документи за придобита образователна степен;
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит
- Декларация от лицето за неговото гражданство, за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определената длъжност (по образец);
- Други документи за квалификация
Начин и срокове за кандидатстване:
Кандидатите следва да подадат необходимите документи в деловодството на Община Берковица (Центъра за услуги и информация на гражданите – партер), пл. „Йордан Радичков” №4 до 17:00 ч. на 14.08.2020 г.
Кандидатите за участие ще бъдат оценявани по утвърдена процедура за провеждане на подбор на персонал на „Дневен център за деца и младежи с увреждания – гр. Берковица”, утвърдена от Кмета на Община Берковица.
Проект BG05M9OP001-2.019-0019 „Дневен център за деца и младежи с увреждания – гр. Берковица” е със срок на изпълнение от три години, и се изпълнява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски социален фонд.