На основание чл. 10а, ал.1 и ал.2, от Закона за държавния служител и във връзка с чл.14, ал.1 НПКПМДС и Заповед №РД-15-138/07.03.2025г.
ОБЯВЯВАМ КОНКУРС
за заемане на длъжността Главен счетоводител в Дирекция „Финансово счетоводни дейности, местни данъци и такси и общинска собственост“, Отдел „Финансово-счетоводни дейности“
определена за заемане по служебно правоотношение, 1 щатна бройка,
I. Минимални изисквания към кандидатите:
1. Минимална образователна степен „Бакалавър“ (съгласно КДА);
2. Професионална област „Финанси“;
3. Кандидатите да отговарят на условията по чл.7, ал. 1 и ал.2 от Закона за държавния служител;
4. Минимален професионален опит (съгласно КДА) за заемане на длъжността: 3 години трудов стаж в областта на счетоводството;
5.Минимален ранг за заемане на длъжността – IV младши.
6.Да отговаря на условията по чл. 18 от Закона за счетоводството.
II. Умения и компетентности:
1. Познаване на действащата законодателна уредба в Република България, имаща отношение към длъжността;
2. Компетентности – комуникативност, работа в екип, ориентация към резултати, фокус към клиента, дигитална – работа с базови и специализирани софтуерни програми, инициативност и самоконтрол;
III. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе по следния начин:
- Тест;
- Интервю.
IV. Документи за участие в конкурсната процедура:
- Заявление до кмета на общината – по образец;
- Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДС от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление
от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността, за която кандидатства – по образец;
- CV-европейски формат;
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, която се изисква за длъжността;
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
- Копие от документ за присъден ранг, ако лицето е работило като държавен служител, или декларация, че постъпва за първи път на държавна служба;
- Копия от документи, удостоверяващи допълнителните умения и квалификации, при наличие на такива.
V. Място и срок за подаване на документите за участие:
Документите за участие в конкурса се представят лично от кандидатите или от пълномощник в Община Берковица, Център за административно обслужване в 10 – дневен срок от публикуване на обявлението. Документите се входират в Общинска администрация Берковица, пл. „Йордан Радичков“ “ №4, в рамките на работното време на администрацията 08.30 – 17.00 ч. Документите може да се подават по електронен път чрез посочената в обявлението електронна поща, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
С входящ номер се регистрират само заявления, към които са представени всички посочени в тях документи. Документи регистрирани след определения срок не се разглеждат. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
VI. Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на:
Информационно табло за обяви на партерния етаж в сградата на Общинската администрация в
гр. Берковица пл. „Йордан Радичков №4 и на електронната страница на Община Берковица е-
mail:ob@berkovitsa.com
VII. Кратко описание на длъжността съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
Да организира, контролира и поддържа ефективно счетоводната система на общината, съгласно Закона за счетоводството, Закона за публичните финанси и други специални закони.
VIII. Размер на минималната работна заплата за длъжността: за първа степен – 1077.00 лв.
Предимство за кандидатите: Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
РАДОСЛАВ НАЙДЕНОВ
КМЕТ НА ОБЩИНА БЕРКОВИЦА