Актуални Новини, Обяви

ОБЯВЯВА ЗА КОНКУРС  ЗА ЗАЕМАНЕ НА  ДЛЪЖНОСТТА ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ „ОБРАЗОВАНИЕ“

На основание  чл. 10а, ал.1 и ал.2, от Закона за държавния служител и във връзка с чл.14, ал.1 НПКПМДС и Заповед №РД-15-137/07.03.2025г.          

ОБЯВЯВАМ КОНКУРС

  за заемане на  длъжността Главен експерт „Образование“ в Дирекция „Финансово счетоводни дейности, местни данъци и такси и общинска собственост“, Отдел „Култура, туризъм, спорт, образование, здравеопазване и хуманитарни дейности“

определена за заемане по служебно правоотношение, 1 щатна бройка,

I. Минимални изисквания към кандидатите:

1.     Минимална образователна  степен „Бакалавър“ (съгласно КДА);
2.    Професионална област: Предучилищна и начална училищна педагогика;

3.    Кандидатите да отговарят на условията по чл.7, ал. 1 и ал.2 от Закона за държавния служител;

4.    Минимален професионален опит (съгласно КДА)  за заемане на длъжността – минимум 2 година на сходна позиция или друг стаж, който може да бъде оценен като равностоен;

5.    Минимален ранг за заемане на длъжността – IV младши.

II. Умения и компетентности:

1. Познаване на действащата законодателна уредба в Република България, имаща отношение към длъжността;

2. Компетентности – комуникативност, работа в екип, ориентация към резултати, дигитална – работа с базови и специализирани софтуерни програми, инициативност и самоконтрол;

3. Допълнителна квалификация и опит в сферата образованието са предимство.

III. Начин на провеждане на конкурса:

Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе по следния начин:

  1. Тест;
  2. Интервю.

IV. Документи за участие в конкурсната процедура:

  1. Заявление до кмета на общината – по образец;
  2. Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДС от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление

от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността, за която кандидатства – по образец;

  • CV-европейски формат;
  • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, която се изисква за длъжността;
  • Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
  • Копие от документ за присъден ранг, ако лицето е работило като държавен служител, или декларация, че постъпва за първи път на държавна служба;
  • Копия от документи, удостоверяващи допълнителните умения и квалификации, при наличие на такива.

V.  Място и срок за подаване на документите за участие:

Документите за участие в конкурса се представят лично от кандидатите или от пълномощник в Община Берковица, Център за административно обслужване 10 дневен срок от публикуване на обявлението. Документите  се входират в Общинска администрация Берковица, пл. „Йордан Радичков“ “ №4, в рамките на работното време на администрацията 08.30 – 17.00 ч. Документите може да се подават по електронен път чрез посочената в обявлението електронна поща, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

С входящ номер се регистрират само заявления, към които са представени всички посочени в тях документи. Документи регистрирани след определения срок не се разглеждат. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.

VI.   Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на:
Информационно табло за обяви на партерния етаж в сградата на Общинската администрация в
гр. Берковица пл. „Йордан Радичков №4 и на електронната страница на Община Берковица е-
mail:ob@berkovitsa.com

VII.  Кратко описание на длъжността съгласно утвърдената длъжностна характеристика:

Контролна – упражнява административен контрол върху дейността на директорите на общинските детски градини. 

Консултантска – консултира всички субекти в образователната система  по въпроси, свързани с възпитание, образование, управление, администриране и др., в рамките на компетентностите му.

Координира дейността на общинските училища и детски градини и извънучилищни звена за организиране на образователно-възпитателния процес и осъществява контакти с Министерство на образованието и науката (МОН) и Регионалното управление на образованието, в съответствие с изискванията на Закона за предучилищното и училищно образование;

Подпомага училищата и детските градини на територията на общината при разработване на проекти и програми за кандидатстване по ОП и други финансиращи организации;

Разработва мрежата на общинските училища и детски заведения, участва в разработването на Стратегия за развитие на образованието на територията на общината;

 VIII. Размер на минималната работна заплата за длъжността: за първа степен –  1077.00 лв.

Предимство за кандидатите: Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

РАДОСЛАВ НАЙДЕНОВ

КМЕТ НА ОБЩИНА БЕРКОВИЦА