На 03 януари 2014 г. се проведе първата работна среща на екипа, управляващ проекта и експерти, които ще извършват дейности по проекта с наименование “ Подобряване процеса на прилагане на политики и подготовка за разработване на стратегически документи на община Берковица“ по ОПАК, приоритетна ос І „Добро управление”, подприоритет 1.3. „Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики”, бюджетна линия BG051PO002/13/1.3-07. На срещата бе изготвен подробен план за действие с индикатори, срокове и отговорници, бяха разпределени конкретните ангажименти на членовете на екипа, както обсъден и изготвен графика за ежемесечните срещи на екипа по проекта.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.