ОБЩИНА БЕРКОВИЦА
Адрес: Берковица, пл. „Йордан Радичков“ 4, п. код: 3500
ЕИК: 000320559
МОЛ: Радослав Найденов
e-mail: ob@berkovitsa.com
ИНСТРУКЦИЯ ЗА ДЕЛОВОДНАТА ДЕЙНОСТ В ОБЩИНА БЕРКОВИЦА
“ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ НА ГРАЖДАНИТЕ” /ЦАО/ е разположен на партерен етаж, където се извършват всички видове административни услуги, разпределени в три гишета както следва:
ГИШЕ № 1 – Категоризация, Обслужване на хора с увреждания, Обслужване на хора с увреждания по социални въпроси – Подават се заявления за търговия, разрешителни за транспорт.
Получават се готовите документи.
Стационарен телефон за контакти: 0953/89152
ГИШЕ № 2 – ”Гражданска регистрация” – където се приемат заявления за услуги по гражданско състояние, гражданска и адресна регистрация, обща информация.
”Общински имоти”, Кадастър и регистрация на недвижима собственост, Документооборот – където се приемат заявления за услуги, касаещи Териториално селищно устройство /одобряване на подробни устройствени планове, инвестиционни проекти и др./, Кадастър /издаване на скици на недвижими имоти, изменение на регулационни планове, попълване на кадастралния план и др./, Жалби и сигнали и предложения на граждани. Благоустройство, строителство и комунални дейности.
Получават се готовите документи.
Стационарен телефон за контакти: 0953/89151
ГИШЕ № 3 “Каса” – където гражданите внасят такси, определени с Наредбата на Общински съвет – Берковица за определянето и администрирането на местните такси и цени на услугите. Внасят се такси за участие в приватизационни и концесионни конкурси и търгове, които са свързани с дейностите на отдел” Общинска собственост.
Стационарен телефон за контакти: 0953/89154
Всички Заявления, Предложения, Сигнали и Жалби от граждани и юридически лица се подават в ЦАО.
Достъпът до помещенията, където се осъществява административното обслужване на гражданите е съобразен с всички изисквания, в това число и за хората с увреждания.
В Центъра за административно обслужване на гражданите по подходящ начин се предоставя търсена и оптимална като обем информация. На разположение на клиентите са: столове, маси и пособия за попълване на документи; брошури с подробно описание на услугите; информационно табло, на което са показани образци на документи и полезна информация.
Обратната връзка “гражданин – администрация” се осъществява не само от живия контакт в центъра, а и посредством анкети, които могат да попълнят гражданите на място.
Пред входа на сградата на общината е поставена кутия за “Жалби и сигнали на гражданите”.
Работното време е от 8.30 до 17.00 ч. без прекъсване в работните дни, без събота и неделя.
Паркинг: обществен паркинг в непосредствена близост до сградата на Общинска администрация – Берковица.